Дивіться також

Повернення та обмін товару

Повернення та обмін

Повернення та обмін продуктів неналежної якості відбувається відповідно до закону «Про захист прав споживачів»

Можливе повернення продуктів харчування неналежної якості. Продукти належної якості не підлягають поверненню. Претензії покупця щодо повернення приймаються лише в межах терміну придатності харчового продукту, який обов'язково встановлюється на них. Повернення продуктів харчування до магазину після закінчення терміну придатності не допускається. Дозволяється обмін або повернення продуктів харчування лише в тому випадку, якщо після покупки було дотримано правил зберігання продукту покупцем.

Кожен покупець, який виявив погану якість товару, має право звернутися з обґрунтованою претензією до магазину та вимагати на свій вибір:
-Замінити прострочений продукт на такий самий, але з нормальним терміном придатності. Доставка товару у такому разі оплачується продавцем.
-Повернути гроші за товар неналежної якості.
Відповідно до закону, при поверненні товару належної якості розрахунки зі споживачем здійснюються виходячи із вартості товару на момент покупки. Гроші, сплачені за товар, повертаються покупцю у день повернення покупки. Якщо продавець (магазин) не має можливості повернути гроші відразу — виплати здійснюються не пізніше, ніж через 7 днів з моменту отримання товару та письмової заяви на повернення.

Повернення коштів здійснюється у спосіб, яким здійснювалася оплата — банківським переказом на зазначені покупцем у заяві реквізити або готівкою.